TOTAL ADMIN הוקמה בשנת 2008 ע”י שירלי קאץ, בעלים ומנכ”ל.
במטרה לסייע בהקמה ותפעול של תשתיות הנדרשות בחברות סטארטאפ בתחומי האופרציה, אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש.
לאחר שצברה נסיון בחברת E-Bay בתפקיד ניהול האופרציה בישראל, ולאחר מספר שנים בחברות סטארטאפ בהם שימשה כמנהלת אופרציה ומשאבי אנוש, יישמה את הידע התשתיתי הרב שצברה, על פי אמות מידה בינ”ל, המחייבות סטארטאפים בתהליכי בדיקת נאותות לאורך השנים.
יצירת מודל אחיד לתפעול חברות סטארט-אפ בכל הקשור לאופרציה ואדמיניסטרציה פיננסית, אדמיניסטרציית משאבי אנוש, ניהול ותפעול המשרד. על ידי שירות מיקור חוץ משולב INHOUSE ומרחוק באמצעות צוות מקצועי בעל ניסיון רב שנים בהקמה ותפעול תשתיות נדרשות בחברת סטארט אפ.
צוות TOTAL ADMIN כולל מנהלות אופרציה בעלות ניסיון של למעלה מעשור בהקמת תשתיות ותפעול חברות סטארט אפ.
הצוות שלנו בקיא בכלל תחומי הידע הנדרשים בתחומי Legal, Finance , Insurance ועוד.
הצוות מתנהל גם באנגלית שוטפת, הצוות ב-TOTAL ADMIN יגיע עד אליכם ויתפעל את חברתכם, ממשרדי הסטארט אפ ומרחוק באופן שוטף.