משרות פתוחות

טוטל אדמין (TOTAL ADMIN) גדלה ומחפשת בת צוות נוספת לניהול אופרציה אצל לקוחותיה - חברות סטארט אפ מאזור תל אביב והמרכז.

משרה גמישה / חלקית / שעתית / היברדית (משולבת בית ומשרד) קלאסית לנשים המחפשות גמישות בעבודה ובעלות ניסיון בניהול אדמיניסטרציה ו HR בחברות סטארט אפ ועד להיקף של כ 120 שעות חודשיות
חובה:
– ניסיון בניהול אדמיניסטרציה ו HR מחברות סטארט אפ – תפעול תהליכי שכר, בנקים , ביטוחים, ספקים, תפעול משרד שוטף, רווחה, ניהול טיסות, תהליכי קליטה ועזיבה ועוד…
– אנגלית מצוינת
– העסקה כשכירה מן המניין ב TOTAL ADMIN

ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 518

מנהלת אדמיניסטרטיבית החלפה לחלד 8-10 חודשים - סטארט אפ - 30 עובדים קרית מטלון פת - מלאה ובמשרד- לא היברידי - ישיבה בקבלה

– חברת TOTAL ADMIN מחפשת עבור לקוח שלה מנהלת אדמיניסטרטיבית – משרה מלאה -8:30-16:30 לא היברידי !
– העסקה דרך TOTAL ADMIN כעובדת שכירה מן המניין
חובה :
– ניסיון בניהול אדמיניסטרציה בחברת סטארט אפ
– אנגלית מצוינת
– תפעול רווחה, טיסות לחול, קליטה ועזיבה של עובדים, וניהול שוטף של המשרד
– התחלת העסקה מ 1-7-24.

ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 515

לשליחת קורות חיים ומידע נוסף

צרו איתנו קשר

או השאירו פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם

דילוג לתוכן