שירותי outsourcing לניהול אופרציה ומשאבי אנוש בחברות סטארט אפ והייטק
בכל יום אנחנו מנהלות ב Outsourcing בשלט רחוק ובמשרדי הלקוחות את ה HR והאופרציה של עשרות חברות סטארט אפ.
השירות שלנו מקצועי, מותאם באופן אישי לצרכי החברות וחוסך עלויות של העסקת פונקציות אופרציה ו Inhouse HR.
אנו מספקות מענה שוטף, מענה בחוסר בתקנים והחלפה לחופשות לידה.
- שירותי HR וניהול משאבי אנוש
- ניהול תהליכי גיוס מול מנהלי החברה.
- סורסינג למשרות השונות ועבודה מול חברות השמה, חבר מביא חבר.
- ניהול תהליכי קליטה ועזיבה של עובדים.
- בניית תרבות ארגונית ושיטות עבודה.
- ניהול תהליכי משוב והערכת עובדים.
- בניית תהליכי הדרכה נדרשים.
- הקמת תקציב רווחה שנתי ותפעול פעילויות הרווחה בהתאם.
- ניהול פרויקטים של תרומה לקהילה
- בניית תוכניות שכר ותגמולים.
שאלות ותשובות
בהחלט ! לכל לקוח ישנה אשת קשר קבועה אשר מספקת מענה לו ולכלל עובדיה וספקיה של החברה.
לכל בת צוות שעובדת ב-TOTAL ADMIN יש ניסיון של לפחות 3 שנים בעבודה קודמת בחברות סטארט אפ. חשוב לציין כי רוב בנות הצוות עובדות ב-TOTAL ADMIN, יש 4 שנות ניסיון ומעלה ולרובן יש ניסיון קודם מתפעול חברות סטארט אפ כך שהניסיון המצטבר הוא למעלה מ-7 שנים!
בהחלט כן. אנו נותנים שירותי אאוטסורסינג להחלפה לחל"ד מזה כ-13 שנה ולתקופה מינימלית של 6 חודשים.
בנות הצוות דוברות את השפה האנגלית ומתנהלות בכתיבה ודיבור באופן שוטף כברמת שפת אם.
בהחלט כן! ל-TOTAL ADMIN מחלקת גיוס והשמה עבור תפקידי אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש בהייטק בכלל ובסטארט אפ בפרט.
ברשותנו מאגר מועמדים/ות בעלי ניסיון בתחום המשאבי אנוש אשר נבדוק את התאמתם לתפקיד הנדרש.