שירותים חיצוניים לעסקים קטנים – להיות או לחדול
הקמת עסק חדש או לנהל חברה קטנה על כל ההיבטים הרבים הכרוכים בניהול ותפקוד של עסק הם אתגר לא פשוט בכלל.
כדי להתמקד בקידום הרעיון או המוצר של העסק, אין ברירה אלה לבצע מיקור חוץ של משימות ופרוייקטים לחברות מתמחות על מנת לקבל את מעטפת מקצועית הדרושה והמתאימה לצמיחה והצלחת העסק.
הפניית פרויקטים לחברות מיקור חוץ היא שיטת עבודה יעילה מאוד בהיבט הפרקטי והמקצועי של ניהול וקידום העסק, ומסתבר שזהו גם הפיתרון הנכון מבחינת הקטנת עלויות וחסכון כספי.
שירותי אופרציה ואדמיניסטרציה חיצוניים מאפשרים לכם לקבל את כל שירותי המשרד באופן מקצועי ויעיל מקורת גג אחת.
במסגרת השירות אתם מקבלים מזכירה אישית שתבצע עבורכם ניהול יומן, תיאום פגישות, ניהול מיילים ותכתובות, מעקב אחר גבייה ותשלומים, ניהול קשרי לקוחות ועוד דברים חשובים שגוזלים זמן ומשאבים רבים באופן השוטף.
שירותי מזכירות לעסקים קטנים מציעים עבורכם חליפה בהתאמה אישית, דבר החוסך לכם לא מעט זמן וכסף, ומאפשר לך להתרכז במשימות אחרות בפיתוח ותפעול העסק.
שירותי מזכירות חיצוניים – פיתרון מקצועי וחסכוני
לעסקים חדשים בכלל ולעסקים קטנים בפרט, יש לא מעט הוצאות חודשיות, ולכן היכן שניתן מומלץ לחסוך ולקצץ בעלויות .
הקמת משרד ולו הקטן ביותר מצריכה חלל משרדי, קניית ריהוט משרדי וציוד משרדי לרבות מכונות צילום, מחשבים ומדפסות.
ציוד זה הוא הוצאה יקרה והכרחית על מנת לאפשר שירותי משרד, עבודות ותיוק ניירת תקינים.
שירותי מזכירות חיצוניים, חוסכים לכם את הצורך וההוצאות הכרוכות בגיוס כוח האדם והציוד הרלוונטי, ומאפשרים לארגון שירותי מזכירות מקצועיים מהיום הראשון.
שירותי המשרד הקשורים בניהול ותפעול אדמיניסטרטיבי הם רבים וכוללים מזכירה שתוכל לנהל ולטפל בעבודות המשרד השוטפות. טיפול מקצועי בשכר העובדים והניירת הכרוכה בכך, תפעול חשבוניות, ניהול הוצאות והכנסות, עבודה מול בנקים, חברות ביטוח וגופים רבים ונוספים ועוד הם חלק משירותים אלה.
לכן אין ספק שעל מנת שהחברה תוכל להצליח, מעבר למיקור חוץ הוא הפתרון היעיל והנכון ביותר עבורה.
לחברת TOTAL ADMIN יש את כל הידע המקצועי, ניסיון של 12 שנה והכלים על מנת לאפשר לכם להמשיך ולהתפתח, בזמן שאתם יודעים שכל עבודות תפעול אופרציה ואדמיניסטרציה בידיים טובות ומקצועיות.
נשמח להגיע אליכם לפגישה ולסייע לכם במטרה.