חברות ניהול פרויקטים אאוטסורסינג

מיקור חוץ – יתרונות עיקריים של שיטת האאוטסורסינג

מיקור חוץ של משימות הפך פופולארי ומתפתח בשנים האחרונות והוא מיושם בכל מיני חברות ופרויקטים כשיטה להעסקת עובדים חיצוניים לתקופות ולצרכים משתנים על מנת לייעל תהליכים.

בסיס השיטה מתמקד בהוצאות חלק ממשימות ותהליכי הארגון לחברה חיצונית המתמחה בתהליכים אלו.

מיקור החוץ פוטר את הארגון מטיפול בעבודות שאינן חלק מרכזי בחברה והוא יעיל מאד בעיקר בעת הקמת עסקים חדשים, בעת תקופות של לחץ זמני בהם נדרש תגבור או סיוע בשחרור צוואר בקבוק, צמיחה מהירה של חברות או בעת פרויקטים מיוחדים.

מיקור חוץ מאפשר גמישות מקסימאלית לניהול ותפעול, מאפשר תגובה מהירה ומקצועית בתוך פרק זמן קצר וגם הוזלה משמעותית בעלויות הכשרה והעסקת עובדים, לצד הקפדה על ביצוע עבודה באופן איכותי ומקצועי כנדרש כשעובדים עם נותני שירותים המתמחים בעשייתם.

חברות ניהול פרויקטים במודל אאוטסורסינג מציעות לכם אלטרנטיבה יעילה וחסכונית לפי הדרישות העסקיות שלכם ולפי הצרכים שלכם.

זהו פיתרון יעיל ונוח לביצוע פרויקטים מיוחדים ודחופים שכן הוא מאפשר לכם להוציא לפועל את הפרויקט, ללא צורך בגיוס והכשרה של כוח אדם נוסף. ובזכותו תוכלו לעמוד בלוחות זמנים ויעדים תוך שמירה על התפוקה ובאיכות הביצוע הנדרשים.

התשלום הוא בדרך כלל לפי תפוקה בפועל ולא לפי שעות עובדים. כך ניתן להגדיר תקציב ולחזות מראש את ההוצאות במדויק ולחסוך בעלויות שלא לצורך הפרויקט.

מדוע כדאי לפנות למיקור חוץ לביצוע פרויקטים?

פעמים רבות בעיקר בעסקים קטנים וחדשים, אין צורך אמיתי להחזיק כוח אדם במשרה מלאה, או אפילו במשרה חלקית.

לעיתים פרויקטים מסתיימים בתוך פרק זמן קצר יחסית. בשירותי מיקור חוץ לצורכי פרויקטים מיוחדים, אתם משלמים בדיוק לפי העבודה בפועל, ללא יחסי עובד מעביד, וללא הזמן שלוקח להכשיר ולהדריך את העובדים לצורך ביצוע הפרויקט.

בשירותי מיקור חיצונים אתם שוכרים את שירותיה של חברה מקצועית ומנוסה, שתסייע לכם בפיתוח ולווי הפרויקט בכל שלב ושלב, לפי הצורך שלכם באמת. ותוכלו להתפנות למשימות ופרוייקטים שתואמים את תפקידכם.

על מנת שפרויקט יוכל לשגשג ולהצליח, העברת משימות למיקור חוץ הוא הפתרון היעיל והנכון ביותר עבורכם.

לחברת TOTAL ADMIN יש את הכלים, הידע המקצועי וניסיון של 12 שנים לסייע בפיתוחו ובניהולו של העסק שלכם.

החברה מעמידה לרשותכם אנשי צוות מיומנים ומקצועיים שילוו אתכם לאורך הדרך ויציעו לכם את המענה הנדרש לכם בתחום כוח האדם, האופרציה והאדמיניסטרציה.

נשמח לעמוד לשירותכם

צרו איתנו קשר

או השאירו פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם

מאמרים אחרונים

כתבו עלינו בTheMarker

אם ה The Marker בחרו לעשות כתבה על שירותי האופרציה וה HR של TOTAL ADMIN הייחודיים לחברות סטארט אפ, כנראה שאנחנו יודעות מה אנחנו עושות כבר 16 שנה !

למאמר המלא >

שירותי מזכירות חיצוניים

שירותי מזכירות חיצוניים בעידן המודרני בעידן הטכנולוגי, המודרני והמתפתח שלנו, עידן שבו הכל נעשה בלחיצת כפתור, חשוב מאוד ובעיקר לחבורת חדשות, להיכנס מהר לשוק ולהיתפס

למאמר המלא >
דילוג לתוכן