ראיון עם שירלי קאץ מנכ"ל TOTAL ADMIN – מעבדות לחירות

מעבדות לחירות…
"למעלה מ-25 שנה עבדתי בחברות סטארט-אפ וחברות היי-טק בתפקידי מפתח בתחום ניהול תפעול ורכש, ניהול אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש. לפני 9 שנים ייסדתי את TOTAL ADMIN".
למה עברת להיות עצמאית?
"בחרתי בדרך עצמאית כי רציתי להיות אמא. אני אמא לשלושה ילדים, נשואה למנהל שיווק הנמצא המון בחו"ל.  מצאתי עצמי מתראיינת לתפקידים נחשקים בתחומי, אבל אז הגיעו שאלות 'כמו יש לך ילדים?', 'בני כמה הם?', 'האם את מתכננת עוד ילדים?'. כל השאלות האלה, שאסורות בכלל על פי החוק – הטריפו אותי, והבנתי שאימהות לא מסוגלות לשרוד בתעשייה תובענית שמחייבת עבודה בשעות לא הגיוניות.
החלטתי שעכשיו זה הזמן לשינוי. כדי להצליח במעבר נזקקתי לסיוע ופניתי לעמותת נט"ע, שמקדמת נשים בתעשייה בתוך מקום עבודתן או בתהליך שינוי קריירה, דוגמת זה שביקשתי אני לעשות – מעבר משכירה לעצמאית.

"בבד בבד החלטתי לעשות מהפכה. כיום אני מעסיקה 10 בנות, יש לעסק כמה עשרות לקוחות, ושתי מחלקות שמספקות שירותי אאוטסורסינג לחברות סטארט אפ בתחומי ניהול משאבי אנוש ומחלקת תפעול ואדמיניסטרציה. אני יכולה לומר שהצלחתי. לצוות כולו יש חירות אמהית, גמישות ונוחות שלא הייתה להן, שכר הוגן ושווה ערך למה שהרוויחו כשכירות, ומקצועיות ללא פשרות".

האם באמת מ"מעבדות לחירות"?
"קשה קצת לומר שיש לי חירות, שים לב שאני עונה לך בשעה עשר ושלושים בלילה כי עד עכשיו עבדתי".

מהם היתרונות, ומהם החסרונות?
"היתרון הגדול ביותר הוא הגשמה עצמית אין סופית. כל יום הוא יום חדש, שונה, מאתגר. אני אוהבת את העבודה וקמה עם חיוך כל בוקר. זה מה שבאמת חשוב לי במקום עבודה, המקום הפרטי שלי. החיסרון הגדול הוא שעות העבודה. למעשה העבודה והשעות המוקדשות לה לא נגמרות. אבל מי סופר?".

מה היו החששות?
"חששתי שלא אצליח להביא משכורת הביתה, וכיצד אוכל לנהל את הכל מרחוק, כי העובדות נמצאות אצל הלקוחות. איך אנהל משא ומתן? לכמה להוריד את המחיר? מתי להעלות? גם מההתעסקות עם רשויות המס פחדתי פחד מוות, מה משלמים, למי מתי, ואיך? הצפתי את הרואה חשבון בשאלות אינסופיות שעדין נשאלות".

מה אמרו הקולגות, המשפחה, החברים?
"כולם פרגנו, ראו שאני לא מאושרת ולא מוצאת את עצמי יותר בעבודה כשכירה. היה ברור שהשינוי בדרך. רציתי בשינוי ודיברתי עליו ועל החששות מפניו. בעלי והמשפחה, ההורים והאחים היו השותפים הראשונים למחשבות לעתיד. בלעדיהם לא מאמינה שהייתי עושה את הצעד. היום כולם רואים שאני מאושרת. לצערי, אני פחות זמינה להם, אבל ברור להם שזו תקופה של בנייה".
מי סייע לך?
"בעיקר בעלי, המשפחה והחברים הקרובים בשלב הראשון. כל הקשרים האפשריים שהיו לי הופעלו לטובת העניין. נטוורקינג הוא שם המשחק, וכמה שיותר קשרים – כך טוב יותר".
האם את ממליצה לעשות את המעבר הזה?
"אני ממליצה בחום, אבל רק למי שמתאים לשינוי הזה. עצמאי זה אופי – או שיש או שאין. כשזה מצליח אתה מבין שבנית משהו בעצמך, שהוא רק שלך. TOTAL ADMIN הוא הבייבי הפרטי שלי שנמצא בהריון מתמשך. אבל צריך לזכור שגם כישלון הוא תהליך של למידה: היכולת ליפול ולקום כל הזמן, ולא להישבר מרעשי רקע מיותרים".

נשמח לעמוד לשירותכם

צרו איתנו קשר

או השאירו פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם

מאמרים אחרונים

כתבו עלינו בTheMarker

אם ה The Marker בחרו לעשות כתבה על שירותי האופרציה וה HR של TOTAL ADMIN הייחודיים לחברות סטארט אפ, כנראה שאנחנו יודעות מה אנחנו עושות כבר 16 שנה !

למאמר המלא >

שירותי מזכירות חיצוניים

שירותי מזכירות חיצוניים בעידן המודרני בעידן הטכנולוגי, המודרני והמתפתח שלנו, עידן שבו הכל נעשה בלחיצת כפתור, חשוב מאוד ובעיקר לחבורת חדשות, להיכנס מהר לשוק ולהיתפס

למאמר המלא >
דילוג לתוכן