כל מה שצריך לדעת על ביטוחי דירקטורים DNO

ביטוחי דירקטורים נועדו  לבטח נושאי משרה ודירקטורים בכירים בחברה, באופן אישי, מפני תביעות עתידיות  אשר יכולות להיגרם כתוצאה מעבודתם בחברה.

מתי מבטחים בביטוחי דירקטורים בחברה?

הדרישה להקמת ביטוח דירקטורים מגיעה בד"כ מהמשקיעים בחברה ובעיקר כאשר מדובר בהשקעות של קרנות הון סיכון VC, אשר מגיעות בשלבי השקעה מתקדמים יותר, בד"כ שלב שני לאחר השקעה ראשונית של אנג'לים, חברים ומשפחה.

את מי מבטחים בביטוחי דירקטורים? אילו בעלי תפקידים בחברה?

ביטוח הדירקטורים רלוונטי לנושאי משרות בכירות בחברה: מנכ"ל, פאונדרים, בעלי מניות, סמנכ"ל כספים, סמנכ"ל HR ועוד. החברה היא המבטחת את נושאי המשרה, החובה לקיום ביטוח הינה חלק מהסכם ההשקעה.
הביטוח צריך לכסות תביעות מהארץ ומחו"ל.

מה צריך לעשות בשביל להקים ביטוחי דירקטורים?

  • לפנות לחברה מבטחת
  • מילוי טפסים רלוונטיים (באחריות מנהלות האדמיניסטרציה מול נושא המשרה)
  • קבלת הצעה לביטוח ממבטחים ראשיים באמצעות מבטחי משנה
  • החלטה על החברה המבטחת
  • תשלום פרמיה והעברה למשקיעים

ניהול ביטוחי דירקטורים בשגרה:

יש לחדש פעם בשנה, בהתאם ל CAP TABLE מעודכן של החברה.

איפה אפשר ללמוד את נושא ביטוחי דירקטורים לעומק?

נושא ביטוחי דירקטורים הוא נושא קריטי וחשוב ביותר למנהלות אדמיניסטרטיביות המתפעלות חברת סטארטאפ. ולכן, אנחנו מקדישים חלק מהותי מהקורס שלנו ב TOTAL ADMIN ACADEMY  בנושאי ביטוחים, חוזים, ניהול עובדים, ספקים שמקיפים חברות סטארטאפ, תהליכים פיננסים ומשפטיים ועוד.

נשמח לעמוד לשירותכם

צרו איתנו קשר

או השאירו פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם

מאמרים אחרונים

כתבו עלינו בTheMarker

אם ה The Marker בחרו לעשות כתבה על שירותי האופרציה וה HR של TOTAL ADMIN הייחודיים לחברות סטארט אפ, כנראה שאנחנו יודעות מה אנחנו עושות כבר 16 שנה !

למאמר המלא >

שירותי מזכירות חיצוניים

שירותי מזכירות חיצוניים בעידן המודרני בעידן הטכנולוגי, המודרני והמתפתח שלנו, עידן שבו הכל נעשה בלחיצת כפתור, חשוב מאוד ובעיקר לחבורת חדשות, להיכנס מהר לשוק ולהיתפס

למאמר המלא >

Smart, efficient support for your startup

Operation, Administration & technical sourcing, plus client success management across Europe

דילוג לתוכן