משרות פתוחות

ל TOTAL ADMIN דרושה בת צוות נוספת לתפעול אופרציה בחברות סטארט אפ.

  • המשרה חלקית – 80-150 שעות בחודש – תפעול מספר חברות סטארט אפ
  • התפקיד היברידי במשרדי הלקוחות בגוש דן ומהבית.
  • מודל העסקה – שכירה.

דרישות התפקיד:
✅זמינות מיידית
✅ניסיון בניהול אדמיניסטרציה בחברות סטארט אפ
✅תפעול רווחה לעובדים בארץ ובחול , תהליכי שכר והתנהלות חשבונאית מול המחלקה הפיננסית,
✅תפעול תהליכי קליטה ועזיבה של עובדים,
✅תפעול ביטוחי החברה מול מבטחים פנסיוניים,
✅תפעול חשבונות הבנק בארץ ובחול, תפעול טיסות וכנסים בחול ועוד..,

🎯התפקיד גמיש וחלקי כ 4-8 שעות ביום, פעם / פעמיים בשבוע במשרדי הלקוחות בתל אביב. יתר השעות מבוצעות מהבית.

ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 555

מנהלת אדמיניסטרטיבית - מיידית - לחברת בינלאומית בנתניה - מלאה 08:30-17:30 – לא היברידי שכר מעולה !

✅זמינות מיידית – נכונות למשרה מלאה מלאה 08:30-17:30 – לא היברידי
✅ניהול שוטף של פעילות המשרד- סופר, אחזקה, שירות לעובדים וכדו.
✅אחריות על רווחת העובדים – HH, ימי הולדת, חגים, ימי כיף וטיולים ו
✅פרסום משרות, סינון קורות חיים, תיאום ראיונות, תקשורת מול מועמדים
✅תמיכה בהכנת שכר: איסוף מסמכים, ניהול דוחות נוכחות, עבודה מול מחלקת כספים
✅ניהול יומנים של מנהלים
✅מתן סיוע אישי למנכ"לית בביצוע משימות, ניהול פרויקטים והובלת תהליכים ארגוניים
דרישות התפקיד:
✅זמינות מיידית – נכונות למשרה מלאה מלאה 08:30-17:30 – המשרה אינה היברידית
✅ניסיון מוכח בתפקיד עוזרת אישית ו/או מנהלת משרד
✅שליטה מצוינת בעברית ובאנגלית – כתיבה ודיבור
✅תואר אקדמי – יתרון

ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 777

🌟 משרת ניהול משרד וקבלה – לחברת סטארט-אפ בינלאומית ברמת החייל 🌟

לחברת סטארט-אפ גלובלית מצליחה (כ-50 עובדים) ברמת החייל דרושה מנהלת משרד וקבלה , אחראית , רצינית – להשתלבות בסביבת עבודה איכותית ונעימה.
ההעסקה תתבצע כשכירה דרך TOTAL ADMIN, בהיקף של 85%–100% משרה.
📍 מיקום: משרדי החברה ברמת החייל – עבודה במשרד בלבד (לא היברידי)
🕘 ימים ושעות: א׳–ה׳, 8:30–16:00 | יום אחד בשבוע 9:30–17:00
👩‍👧 מושלם לאימהות!
התפקיד כולל:
ניהול שוטף של המשרד
תיאום ותפעול ספקים, הזמנות סופר וציוד
טיפול בלוגיסטיקה שוטפת: דואר, משלוחים, חניה וחברת הניהול
סיוע ברווחה ופעילויות צוות בהתאם לצורך
דרישות:
🎯 ניסיון קודם כמנהלת משרד – חובה ! בסביבת סטארט-אפ/הייטק – יתרון
🎯 אנגלית טובה מאוד – חובה
🎯 תואר ראשון – חובה

ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 581

מיידי - מנהל/ת שירות לקוחות - נתניה- משרה מלאה – לא היברידי

חברת תיירות בינלאומית מובילה בתחום החופשות והחוויות בחו"ל, עם עשרות אלפי לקוחות מרוצים.
החברה פועלת בארץ ובחו"ל ומובילה את תחום השירות והחוויה הדיגיטלית.
תחומי אחריות:
✅ניהול והובלת צוות שירות לקוחות איכותי ומקצועי
✅גיוס, קליטה והכשרה של עובדים חדשים במחלקת השירות
✅ניהול מערכות CRM – חובה ניסיון עם Salesforce
✅ניהול ערוצי שירות דיגיטליים, כולל WhatsApp וכלים נוספים
✅הובלת תהליכים ליישום ולשיפור כלים דיגיטליים חדשניים, כולל פתרונות AI לשיפור חוויית הלקוח
✅עבודה שוטפת מול כלל מחלקות החברה בארץ ובחו"ל לאורך כל שרשרת השירות והמוצר
✅ייזום והובלת תהליכי פיתוח ושיפור חוויית השירות בחברה
דרישות:
✅ניסיון מוכח בניהול צוות שירות לקוחות
✅שליטה מלאה בעברית ובאנגלית (כתיבה ודיבור)
✅ניסיון מעשי בעבודה עם מערכות CRM – חובה ניסיון עם Salesforce
✅ניסיון בעבודה עם פתרונות שירות דיגיטליים, כולל WhatsApp
✅ראייה מערכתית, יוזמה ויכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון
✅יתרון: היכרות אישית או מקצועית עם עולם התיירות – להבנת הצרכים והחוויה של הלקוחות בתחום

ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 601

לשליחת קורות חיים ומידע נוסף

צרו איתנו קשר

או השאירו פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם

Smart, efficient support for your startup

Operation, Administration & technical sourcing, plus client success management across Europe

דילוג לתוכן