משרות פתוחות
ל TOTAL ADMIN דרושה בת צוות נוספת לתפעול אופרציה בחברות סטארט אפ.
- המשרה חלקית – 80-150 שעות בחודש – תפעול מספר חברות סטארט אפ
- התפקיד היברידי במשרדי הלקוחות בגוש דן ומהבית.
- מודל העסקה – שכירה.
דרישות התפקיד:
✅זמינות מיידית
✅ניסיון בניהול אדמיניסטרציה בחברות סטארט אפ
✅תפעול רווחה לעובדים בארץ ובחול , תהליכי שכר והתנהלות חשבונאית מול המחלקה הפיננסית,
✅תפעול תהליכי קליטה ועזיבה של עובדים,
✅תפעול ביטוחי החברה מול מבטחים פנסיוניים,
✅תפעול חשבונות הבנק בארץ ובחול, תפעול טיסות וכנסים בחול ועוד..,
🎯התפקיד גמיש וחלקי כ 4-8 שעות ביום, פעם / פעמיים בשבוע במשרדי הלקוחות בתל אביב. יתר השעות מבוצעות מהבית.
ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 555
מנהלת אדמיניסטרטיבית - מיידית - לחברת בינלאומית בנתניה - מלאה 08:30-17:30 – לא היברידי שכר מעולה !
✅זמינות מיידית – נכונות למשרה מלאה מלאה 08:30-17:30 – לא היברידי
✅ניהול שוטף של פעילות המשרד- סופר, אחזקה, שירות לעובדים וכדו.
✅אחריות על רווחת העובדים – HH, ימי הולדת, חגים, ימי כיף וטיולים ו
✅פרסום משרות, סינון קורות חיים, תיאום ראיונות, תקשורת מול מועמדים
✅תמיכה בהכנת שכר: איסוף מסמכים, ניהול דוחות נוכחות, עבודה מול מחלקת כספים
✅ניהול יומנים של מנהלים
✅מתן סיוע אישי למנכ"לית בביצוע משימות, ניהול פרויקטים והובלת תהליכים ארגוניים
דרישות התפקיד:
✅זמינות מיידית – נכונות למשרה מלאה מלאה 08:30-17:30 – המשרה אינה היברידית
✅ניסיון מוכח בתפקיד עוזרת אישית ו/או מנהלת משרד
✅שליטה מצוינת בעברית ובאנגלית – כתיבה ודיבור
✅תואר אקדמי – יתרון
ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 777
🌟 משרת ניהול משרד וקבלה – לחברת סטארט-אפ בינלאומית ברמת החייל 🌟
לחברת סטארט-אפ גלובלית מצליחה (כ-50 עובדים) ברמת החייל דרושה מנהלת משרד וקבלה , אחראית , רצינית – להשתלבות בסביבת עבודה איכותית ונעימה.
ההעסקה תתבצע כשכירה דרך TOTAL ADMIN, בהיקף של 85%–100% משרה.
📍 מיקום: משרדי החברה ברמת החייל – עבודה במשרד בלבד (לא היברידי)
🕘 ימים ושעות: א׳–ה׳, 8:30–16:00 | יום אחד בשבוע 9:30–17:00
👩👧 מושלם לאימהות!
התפקיד כולל:
ניהול שוטף של המשרד
תיאום ותפעול ספקים, הזמנות סופר וציוד
טיפול בלוגיסטיקה שוטפת: דואר, משלוחים, חניה וחברת הניהול
סיוע ברווחה ופעילויות צוות בהתאם לצורך
דרישות:
🎯 ניסיון קודם כמנהלת משרד – חובה ! בסביבת סטארט-אפ/הייטק – יתרון
🎯 אנגלית טובה מאוד – חובה
🎯 תואר ראשון – חובה
ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 581
מיידי - מנהל/ת שירות לקוחות - נתניה- משרה מלאה – לא היברידי
חברת תיירות בינלאומית מובילה בתחום החופשות והחוויות בחו"ל, עם עשרות אלפי לקוחות מרוצים.
החברה פועלת בארץ ובחו"ל ומובילה את תחום השירות והחוויה הדיגיטלית.
תחומי אחריות:
✅ניהול והובלת צוות שירות לקוחות איכותי ומקצועי
✅גיוס, קליטה והכשרה של עובדים חדשים במחלקת השירות
✅ניהול מערכות CRM – חובה ניסיון עם Salesforce
✅ניהול ערוצי שירות דיגיטליים, כולל WhatsApp וכלים נוספים
✅הובלת תהליכים ליישום ולשיפור כלים דיגיטליים חדשניים, כולל פתרונות AI לשיפור חוויית הלקוח
✅עבודה שוטפת מול כלל מחלקות החברה בארץ ובחו"ל לאורך כל שרשרת השירות והמוצר
✅ייזום והובלת תהליכי פיתוח ושיפור חוויית השירות בחברה
דרישות:
✅ניסיון מוכח בניהול צוות שירות לקוחות
✅שליטה מלאה בעברית ובאנגלית (כתיבה ודיבור)
✅ניסיון מעשי בעבודה עם מערכות CRM – חובה ניסיון עם Salesforce
✅ניסיון בעבודה עם פתרונות שירות דיגיטליים, כולל WhatsApp
✅ראייה מערכתית, יוזמה ויכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון
✅יתרון: היכרות אישית או מקצועית עם עולם התיירות – להבנת הצרכים והחוויה של הלקוחות בתחום
ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 601