משרות פתוחות

🌟 Administrative Manager & Executive Assistant to the CEO – Part-Time (Hybrid) 🌟

For an international tech company based in the Sharon area
📍 Part-time position (approx. 100 hours/month) | Hybrid | Immediate start
Employment through TOTAL ADMIN
✅ Managing daily office operations and executive calendar (IL & abroad)
✅ Coordinating travel arrangements, expense reports & employee welfare
✅ Supporting meetings, events, and guest visits
🕓 Office days in Ra’anana: Sunday (mandatory) + 2 additional weekdays

📩 Send your CV to jobs@totaladmin.co.il – position no 400

🌟 לחברה טכנולוגית בינלאומית בשרון דרושה מנהלת אדמיניסטרטיבית ועוזרת אישית למנכ"ל 🌟

משרה חלקית (כ-100 שעות בחודש) | היברידי | תחילת עבודה מיידית | אנגלית מצוינת חובה
העסקה דרך TOTAL ADMIN כשכירה
✅ ניהול אדמיניסטרטיבי ותיאום יומנים בארץ ובחו"ל
✅ תפעול נסיעות לחו"ל, דוחות הוצאות ורווחת עובדים
✅ תמיכה באירועים, פגישות וביקורי אורחים
📍 עבודה במשרד ברעננה: יום א’ חובה + יומיים נוספים

ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 400

בסטארט-אפ טכנולוגי באזור מושב נחלים דרושה מנהלת חשבונות סוג 3 לסגירה עד מאזן – פונקציה יחידה בצמוד לסמנכ"ל כספים.

✅ משרה מלאה והיברידית (3 ימים מהמשרד)
✅ חובה ניסיון בפריוריטי ובניהול חשבונות עצמאי
✅ אנגלית טובה מאוד
✅ שכר מצוין

ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 300

ל TOTAL ADMIN דרושה בת צוות נוספת לתפעול אופרציה בחברות סטארט אפ.

אנחנו ב TOTAL ADMIN גדלות וממשיכות לגייס עוד מנהלות אופרציה לתפעול מספר חברות סטארט אפ
🎯חצי משרה בתא-היברידי!
🎯העסקה כשכירה!
🎯80-120 שעות עבודה בחודש – כחצי משרה אופציה לגדילת היקף המשרה בהמשך.
🎯אידיאלי לאימהות עם ניסיון רלוונטי בלבד🙏 שמחפשות גמישות וסביבת עבודה מושלמת ומתגמלת כשכירות!
🎯התפקיד היברידי

מה צריך כדי להיות חלק מצוות
מנהלות האופרציה של TOTAL ADMIN ?

✅זמינות מיידית
✅ניסיון בניהול אופרציה בסטארט אפ!
✅נסיון בתפעול: תהליכי שכר, עבודה מול הנהלת החשבונות, תפעול חשבונות בנק בארץ ובחול, נסיעות לחול, הפקת חשבוניות ללקוחות, ביטוחים סוציאליים, תהליכי קליטה ועזיבה של עובדים, תפעול משרד שוטף, PA למנהלי החברה, יזום ותפעול פעילויות רווחה לעובדים ועוד.
🎯התפקיד גמיש כ 4-6 שעות בכל יום, יומיים בשבוע עבודה במשרדי הלקוחות בתא / אזור השרון יתר השעות – מהבית.
😍יש לכן נסיון רלוונטי ואתן חולמות לעבוד בזמן ובקצב שלכם,
כשכירות😍 בסביבת עבודה איכותית ?

ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 555

מנהלת אדמיניסטרטיבית - מיידית - לחברת בינלאומית בנתניה - מלאה 08:30-17:30 – לא היברידי שכר מעולה !

✅זמינות מיידית – נכונות למשרה מלאה מלאה 08:30-17:30 – לא היברידי
✅ניהול שוטף של פעילות המשרד- סופר, אחזקה, שירות לעובדים וכדו.
✅אחריות על רווחת העובדים – HH, ימי הולדת, חגים, ימי כיף וטיולים ו
✅פרסום משרות, סינון קורות חיים, תיאום ראיונות, תקשורת מול מועמדים
✅תמיכה בהכנת שכר: איסוף מסמכים, ניהול דוחות נוכחות, עבודה מול מחלקת כספים
✅ניהול יומנים של מנהלים
✅מתן סיוע אישי למנכ"לית בביצוע משימות, ניהול פרויקטים והובלת תהליכים ארגוניים
דרישות התפקיד:
✅זמינות מיידית – נכונות למשרה מלאה מלאה 08:30-17:30 – המשרה אינה היברידית
✅ניסיון מוכח בתפקיד עוזרת אישית ו/או מנהלת משרד
✅שליטה מצוינת בעברית ובאנגלית – כתיבה ודיבור
✅תואר אקדמי – יתרון

ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 777

🌟 משרת ניהול משרד וקבלה – לחברת סטארט-אפ בינלאומית ברמת החייל 🌟

לחברת סטארט-אפ גלובלית מצליחה (כ-50 עובדים) ברמת החייל דרושה מנהלת משרד וקבלה , אחראית , רצינית – להשתלבות בסביבת עבודה איכותית ונעימה.
ההעסקה תתבצע כשכירה דרך TOTAL ADMIN, בהיקף של 85%–100% משרה.
📍 מיקום: משרדי החברה ברמת החייל – עבודה במשרד בלבד (לא היברידי)
🕘 ימים ושעות: א׳–ה׳, 8:30–16:00 | יום אחד בשבוע 9:30–17:00
👩‍👧 מושלם לאימהות!
התפקיד כולל:
ניהול שוטף של המשרד
תיאום ותפעול ספקים, הזמנות סופר וציוד
טיפול בלוגיסטיקה שוטפת: דואר, משלוחים, חניה וחברת הניהול
סיוע ברווחה ופעילויות צוות בהתאם לצורך
דרישות:
🎯 ניסיון קודם כמנהלת משרד – חובה ! בסביבת סטארט-אפ/הייטק – יתרון
🎯 אנגלית טובה מאוד – חובה
🎯 תואר ראשון – חובה

ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 581

מיידי - מנהל/ת שירות לקוחות - נתניה- משרה מלאה – לא היברידי

חברת תיירות בינלאומית מובילה בתחום החופשות והחוויות בחו"ל, עם עשרות אלפי לקוחות מרוצים.
החברה פועלת בארץ ובחו"ל ומובילה את תחום השירות והחוויה הדיגיטלית.
תחומי אחריות:
✅ניהול והובלת צוות שירות לקוחות איכותי ומקצועי
✅גיוס, קליטה והכשרה של עובדים חדשים במחלקת השירות
✅ניהול מערכות CRM – חובה ניסיון עם Salesforce
✅ניהול ערוצי שירות דיגיטליים, כולל WhatsApp וכלים נוספים
✅הובלת תהליכים ליישום ולשיפור כלים דיגיטליים חדשניים, כולל פתרונות AI לשיפור חוויית הלקוח
✅עבודה שוטפת מול כלל מחלקות החברה בארץ ובחו"ל לאורך כל שרשרת השירות והמוצר
✅ייזום והובלת תהליכי פיתוח ושיפור חוויית השירות בחברה
דרישות:
✅ניסיון מוכח בניהול צוות שירות לקוחות
✅שליטה מלאה בעברית ובאנגלית (כתיבה ודיבור)
✅ניסיון מעשי בעבודה עם מערכות CRM – חובה ניסיון עם Salesforce
✅ניסיון בעבודה עם פתרונות שירות דיגיטליים, כולל WhatsApp
✅ראייה מערכתית, יוזמה ויכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון
✅יתרון: היכרות אישית או מקצועית עם עולם התיירות – להבנת הצרכים והחוויה של הלקוחות בתחום

ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 601

לחברה טכנולוגית בינלאומית ברעננה דרושה מנהלת משרד ועוזרת אישית למנכל:

🌟משרה חלקית כ-100 שעות בחודש – העסקה דרך טוטל אדמין כשכירה – העסקה מיידית !
🌟משרה גמישה היברידית – אידיאלית לאמהות עם נסיון מחברות הייטק
✅ תפעול שוטף של משרדי החברה, הזמנות רכש, מול חברת הניהול והאחזקה ועוד
✅ניהול יומן ותיאומי פגישות בארץ ובחו"ל
✅הזמנת מקומות במסעדות בארץ ובחו"ל, לאורחי ועובדי החברה
✅סיוע בתפעול נסיעות לחו"ל- פתיחת חבילת אינטרנט ושיחות לחו"ל, הזמנת טיסות ומלונות במערכת פנים ארגונית, הזמנת ותיאום מוניות/הסעות
✅עדכון נוכחות במערכת חילן והגשת דוחות החזר הוצאות
✅הפקת אירועים פנים ארגוניים/ ימי כיף/ ימי הנהלה וימי צוות בשיתוף מנהלת ה HR
✅תפעול חברות שליחויות בארץ ובעולם
✅טיפול ביקורי אורחים בארץ
✅הזמנת כיבוד לחגים/אירועי חברה/ פגישות
✅חובה אנגלית מצוינת וניסיון קודם בניהול משרד עדיפות מחברת הייטק.
🌟ימי עבודה במשרד ברעננה – ימי ראשון 09:00-17:00 חובה + יומיים נוספים במשרד 09:00-15:00
🌟שאר ימי העבודה מהבית ובמידת הצורך

ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 400

משרה מיידית – קלאסית לאמהות - לחברת הייטק (כ-200 עובדים) בנתניה דרושה מנהלת חשבונות סוג 3

ספקים לצוות הנהלת החשבונות – שנתיים נסיון לפחות
✅ משרה מלאה היברידית, אופציה לגמישות – 3 ימים עבודה מהמשרד בנתניה, יומיים עבודה מהבית
✅ חובה נסיון בפריוריטי + דוקה – יתרון
✅ חובה נסיון קודם כמנהח"ש בצוות
✅ אנגלית טובה מאוד להתנהלות מול ספקים ולקוחות בחול
✅ שכר גבוה + סיבוס + קרן השתלמות

ניתן לשלוח קו”ח ל- jobs@totaladmin.co.il או לשלוח ישירות בלחיצה על הכפתור
נא לציין משרה מספר 300

לשליחת קורות חיים ומידע נוסף

צרו איתנו קשר

או השאירו פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם

Smart, efficient support for your startup

Operation, Administration & technical sourcing, plus client success management across Europe

דילוג לתוכן