שירותי גיוס והשמה לסטארט אפ – עסק למקצוענים

גיוס עובדים בכלל וגיוס עובדים להייטק וסטארט אפ בפרט דורש התמחות, הגדרת מטרות וקביעת תהליך קבלה וגיוס מסודרים.

חברות סטארט אפ רבות מתחילות מאיזשהו רעיון, שצריך להתפתח בצורה עקבית ובמסגרת תקציב וזמן.
רעיונות רבים אינם נופלים בשל היותם לא טובים, אלה פשוט בגלל שלא הצליחו לגייס את המשאבים הנדרשים, או לעמוד במסגרת של זמן אל מול המתחרים או אילוצים בשטח ובעיות של תזרים.
על מנת שהרעיון יוכל להתפתח בצורה נכונה, היזמים צריכים קודם כל לגייס משקיעים שמאמינים ברעיון, או מקורות אחרים של גיוס משאבים. 

השלב הבא הוא שלב גיוס העובדים. זהו שלב חשוב ביותר שכן הוא קובע את ההון האנושי של החברה וקובע במידה ניכרת את סיכויי ההצלחה של הסטארט אפ.
יזמים רבים מעדיפים להשאיר את תהליך הגיוס בידיהן של חברות השמה סטארט אפ, על מנת להבטיח גיוס של האנשים המתאימים ביותר לפי הפרופילים הנדרשים לתפקיד. חברות חיצוניות המתמחות בתהליכי השמה סטארט אפ ידעו לנתח יחד אתכם את הדרישות על מנת להבטיח יכולת צמיחה ופיתוח של המוצר, וכמו כן לסייע באיתור יעיל של כוח האדם הנכון.

מדוע כדאי לפנות למיקור חוץ?

לחברות תפעול והשמה מקצועיות כדוגמת Total Admin יש את כל הידע והניסיון לסייע בהקמת תשתית לתחומי האדמיניסטרציה ומשאבי אנוש הנדרשת בחברות סטארט אפ. לטוטאל אדמין יש את כל הקשרים והכישורים המתאימים כדי לאתר את העובדים הטובים והמתאימים ביותר בין אם זה ברשת, מאגר מועמדים, על סמך היכרות וניסיון או דרך ערוצי המדיה השונים. כך אתם מקבלים עובדים מיומנים ובתוך פרק זמן קצר יחסית.

חברות סטארט אפ רבות נאלצות לבנות מודל של חברה מתפקדת כמה שיותר מהר.
על מנת לאפשר זאת כדאי ליזמים לעשות אאוטסורסינג לכל דבר אפשרי.
ישנן כיום חברות למיקור חוץ המציעות מגוון של שירותים מקצועיים ובכך מספקות לכם הרבה מניסיונן האישי ומאפשרות ליזמים ולעובדים להתמקד בפיתוח המוצר.
עבודות מיקור חוץ הקשורות בניהול ותפעול משרד לרבות גיוס ומשאבי אנוש, דורשות ניסיון רב, הבנה ופיתוח של מודלים ותהליכים עבודה בהתאמה אישית. לכן כדאי לפנות אל חברות חיצוניות שיציעו עבורכם את כל חבילת מנהל תפעול סטארט אפ, בחלק חשוב ומשלים זה של הצלחת הסטארט אפ, ויאפשרו לכם למקד את מירב המאמצים והאנרגיה בהצלחה בפיתוח הרעיון המרכזי.

שירותי המשרד הקשורים בניהול ותפעול הם רבים וכוללים את ניהול תהליכי השכר של העובדים , ניהול תהליכי קליטה ועזיבה שלהם והניירת הכרוכה בכך, תפעול חשבוניות, ניהול הוצאות והכנסות, תפעול חשבונות הבנק בארץ ובעולם, תפעול חברות הביטוח וביטוחי החברה השונים סיכונים מיוחדים אלמנטרי ועוד וגופים רבים נוספים.
לכן אין ספק שעל מנת שהסטארט אפ יוכל להצליח, מעבר למיקור חוץ הוא הפתרון היעיל והנכון ביותר עוברכם.
לחברת Total Admin יש את כל הידע והכלים על מנת לאפשר לכם להמשיך ולהתפתח, כך אתם יודעים שכל עבודות התפעול והאדמיניסטרציה הנדרשות בחברתכן נמצאות בידיים הכי טובות ומקצועיות, מה יאפשר לכם הרבה מאוד שקט נפשי ומיקוד ודבקות במטרות הסטארט אפ שלכם.
מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבוע פגישת היכרות ללא התחייבות 

נשמח לעמוד לשירותכם

צרו איתנו קשר

או השאירו פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם

מאמרים אחרונים

יתרונות של מיקור חוץ

מיקור חוץ – מה זה אומר? מיקור חוץ הוא שיטת ניהול פרויקטים מודרנית, כאשר מטרתה להוציא מהחברה את כל עבודות הניהול והתפעול שאינן קשורות לבסיס

למאמר המלא >

מדריך להקמת סטארט אפ

הדרך הנכונה להקמת סטארט אפ – ליווי וייעוץ חיצוני מקצועי סטארט אפ מצליח מתחיל מרעיון פורץ דרך, אפשר לדמות אותו ל"להמציא את הגלגל" מחדש. אולם

למאמר המלא >
דילוג לתוכן